Close

SLA & Support

Geen software zonder support. We brengen regelmatig verbeteringen en vernieuwingen aan onder de motorkap. Daarbij luisteren we graag naar jullie bevindingen!

Telefonische support

Elke klant krijgt een persoonlijke projectmanager toegewezen. Je kan hem of haar tijdens de kantooruren makkelijk bereiken op de vermelde gegevens. Het enige dat je daarvoor moet doen is natuurlijk een account bestellen 😉

Mailsupport

We vragen regelmatig om technische vragen rechtstreeks naar onze support door te spelen. Zij behartigen jouw vraag aan de hand van een ticketnummer, nadat er een status aangegeven is (dringendheidsverzoek).

Neem contact op met support

Onze deur staat open...

Omdat we zeker willen zijn dat de applicatie aan hoge normen voldoet, houden we regelmatig kwaliteitscontroles en vragen we naar feedback.

Ook onze klanten kunnen nieuwe features aanvragen of uitbreidingen op bestaande. Daarbovenop brengen we nog regelmatig nieuwe functies en verbeteringen toe en staan we bij waar nodig, zowel telefonisch als per mail.


Helpcenter

Op dit eigenste moment wordt de laatste hand gelegd aan ons helpcenter. Dit staat boordevol artikels hoe je de rekruteringssoftware moet of kan gebruiken.

Jouw werving en selectie volledig onder controle

dankzij onze ijzersterke support

Vraag een demo aan

Nog niet overtuigd? Geen probleem! Klik hier om een demo aan te vragen en één van onze medewerkers contacteert u zo spoedig mogelijk.

Klik hier